Wielofunkcyjny, modułowy system B2B już wdrożony.
Nasze oprogramowanie to przede wszystkim:
- optymalne rozwiązanie organizacji współpracy między Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu projektów inwestycyjnych i pracach serwisowych,
- sprawniejsze zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi dotyczącymi realizowanych projektów inwestycyjnych w zakresie budowy systemów telekomunikacyjnych,
- efektywniejsza obsługa klientów w zakresie dostaw najnowocześniejszych technologii światłowodowych i pomiarowych.
Moduł zarządzania projektami inwestycyjnymi w zakresie budowy systemów telekomunikacyjnych odpowiada za:
- Koordynację wszystkich działań Wnioskodawcy i Partnerów, dotychczas realizowanych w sposób tradycyjny (komunikacja telefoniczna, przesyłanie dokumentów faksem)
- Usprawnienie komunikacji zespołu, jego współdziałanie oraz koordynację prac i zamówień z harmonogramem.
- Przewidywanie czasu zakończenia projektu
- Zapewnienie właściwego wykorzystania zasobów
- Uzyskanie wczesnego ostrzeżenia o zwiększeniu ryzyka projektu
- Współdziałanie pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu
- Poprawę wglądu w aktualną sytuację projektów: status projektu, zmiany i zdarzenia, które powodują opóźnienia w pracach i przekroczenie kosztów, z punktu widzenia jednostki, regionu i organizacji
- Analizę zdarzeń oraz ryzyka przez tworzenie wzorów projektów. Pomoc w planowaniu, wprowadzenie standardów wewnętrznych przez użycie wzorów dokumentów, dokonywanie analizy dokładnego postępu w pracach i bezpośrednią integrację harmonogramów Wnioskodawcy i Partnerów.
- Umożliwienie stałego nadzoru inżynierskiego nad wykonywanymi pracami
- Zdalny monitoring realizacji zlecenia przez klienta
- Aktualne wartości kluczowych wskaźników oceny projektu (KPI – Key Performance Indicators).
- Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie wieloma projektami, niejednokrotnie oddalonymi od siebie.
Moduł zarządzania pracami serwisowymi i nadzorem technicznym odpowiada za:
- Obsługę zgłoszeń klientów – rejestrowanie i obsługa zagadnień wymagających wsparcia serwisu
- Strukturyzację zgłoszeń wymagających interwencji, wewnętrzne przydzielanie zadań
- Zarządzanie harmonogramem i zakresem każdej czynności konserwacyjno-profilaktycznej
- Koordynacja prac naprawczych i wymiany urządzeń ze stanem magazynu i zamówieniami odpowiednich urządzeń i materiałów.
Procesy biznesowe realizowane przez system B2B:
- Proces współpracy pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu projektu inwestycyjnego w dziedzinie budowy systemów telekomunikacyjnych, obejmujący przede wszystkim: koordynację działań i wymianę informacji, zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi przez daną firmę (Wnioskodawca lub Partner), odpowiedzialną za konkretny element projektu.
- Proces współpracy pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu prac serwisowych i nadzoru technicznego nad systemem telekomunikacyjnym, obejmujący przede wszystkim: koordynację działań i wymianę informacji, zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi przez daną firmę (Wnioskodawca lub Partner), odpowiedzialną za konkretny element pracy.